kbra_ayc1 Kızlar doğum yapalı 2 ay oldu korse kullanmadım. Ama göbeğim rahatsız etmeye başladı bu yüzden korse kullanmaya başlamak istiyorum sizce geç kaldım mı. Bu saatten sonra bir işe yarar mı göbeğim için