gunes11 Bizimde böyleydi geçti☺️ Gerçekten geçti benim kızımın tam anlamıyla yemeye başlaması 11 aylılk olmasına yakın başladı. 7 8 hatta 10 aylık civarıyken yediği yemek 2 yemek kaşığını hiç geçmezdi bazen kaşığın ucuyla tadına bakar başka yemezdi. Sonra zamanla alıştı ve yemek yediğinde karnının doyduğunu farketti bence . Ben hiç zorlamadım zaten 1 yaşına kadar öncelik anne sütü ya da formül mama olduğu için illaki yer diye düşündüm. Benim dikkat ettiğim şeyler şöyle oldu belki işinize yarar diye yazıyorum. her zaman mama sandalyesinde oturttum ve yanında bende yemek yedim. Baba evdeyken mutlaka üçümüz oturduk yemek masasında kendi sandalyesinde yerini aldı. Yemesede hep izledi, tv asla açmadım yemesi için ya da telefon tablet bermedim (tv gün içinde de hiç açmıyorum kızımın hayatında henüz yok) zorlama asla yapmadım teklif ettim istemediğinde hemen kaldırdım yemeği. Böyle böyle büyüdükce yemeye başladı. Bir kere 4yemek kaşığı çorba içmişti ne sevinmiştim🙈Hiç üzülmeyin sıkmayın zamanla yiyorlar. Şuan yaklaşık 16aylık önüne koyuyorum sevdiği yemekse ııımmm yaparak kendisi yiyor❤️