Elif_fff Arkadaşlar dün memeyi kestim,normalde bir kaç kişi kesince akar gider kesilir dedi,ama benim ki şişti yani doldu iyice hiç ağrı da yok akma da yok normal mi sizce, böyle kalır mı göğüsüm bilgisi olan yada böyle bir durum yaşayan var mı (2 yas)
-erCansu- Elif_fff bende 4 gün önce kestim hiç akma falan olmadı şişti cokk ikinci gün çok ağrıdı buzluğa nohut koydum masaj yaptım az birşeyde sagdim rahatladım öyle şuan bı skintim yok biraz şişlik var yinede
Elif_fff -erCansu- hmm benimkide şiş ağrı yok süreç nasıl ilerlicdk açıkçası merak ettim içinde böylece kalır mı diye
-erCansu- Elif_fff işte böyle böyle süt gidiyormuş 😅 ama aylar geçmesine rağmen sıkınca süt geliyordu arkadasimdan
-erCansu- Elif_fff işte böyle böyle süt gidiyormuş 😅 ama aylar geçmesine rağmen sıkınca süt geliyordu arkadasimdan