Kızım 23 aylık. Uzun zamandır saçları dökülüyordu zaten yatağında fln buluyordum hep. Her gün taramıyorum saçı çok değil zaten hep bağlı kalıyor. Tokaya fln gelince bağladığım için düşünüyordum. Bugün ince tarakla taradım ve şok oldum. Çok çok fazla saç elimde kaldı. Bu kadar normal mi başına gelen var mı yoksa hemen acil doktora götürmem ki gerekir. Korkuttu beni çok