Arkadaşlar kızım 4 aylık geçen doktor kontrolünde farkettim vajina tamamen kapanmış doktor küçük bir kesi ile hemen açtı. Çok kötü oldu. Sonradan araştırdığımda farkettim sakın kestirmeyin yazıyor. :( Şimdi tekrar kapandı ne yapacağımı bilemiyorum başına geleniniz var mı?