Merhaba anneler,
45 günlükken kalça çıkıklığı için muayene olduk, sağ kalçasını tam oturmadığını söyledi doktor. 3 hafta sonra yeniden usg çekilmesini önerdi. Sizinde bebeklerinizde böyle bişey başınıza geldi mi? Daha sonradan düzeldi mi? Bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim🌸