Metil Merhabalar bebegim 1,5 yasinda 19 aylik çogunlukla anne sutü alır pek yemekle arasi yok. Gunde 4 veya 5 kez kaka yapar sizce bu endise edilecek bir durum mu? Bu kadar sik yapmasi normal mi ?
asz Metil evet normal.anarmol olan biziz canım.3 günde sadece 1 kere yapar.16 aylık üstelik kabız da değil.doktor metabolizması yavaş çalışıyor demişti.
Kir_papatyasiii Metil 18 aylık kızım bazen günde bir yapar bazen 3 günde bir kabız da deil ama çok yapmaz
Zeyno111 Metil Bence normal oğlumda 20 aylık ne zaman yemek yese hemen yapar bazen anne sütü alır işten gelince öyle de yapar bağırsaklar iyi çalışıyor diyoruz 😅
Metil LaraCroft bende normal olan o diye biliyorum 4 5 kere cok fazla geliyor acaba bagirsaklarinda bir sorun mu var diye dusunuyorum
asz Metil ilk kez 5 aylıkken başladı kaka sorunu.emiyor ve 1 ay öncesine kadar da yemesi iyiydi.lakin şu 1 aydır iyice memeci oldu.ağzına hiç birşey sürmüyor.günde 2 tatlı kaşığı yese sevinicem artık.özellikle kahvaltıyı hiç yapmamaya başladı.