Kuzeyinannesi94 kolay gelsin bacım Sivas’ın neresi ? Benim de kızım 3 yaşında eşim yıllık izne çıktı arabayla tek şoför diye gitmedik otobüsede cesaret edemedik pandemi üstelik kızım da sıkılır durmaz diye ama senin bebeğin küçük rahat gidersin 🥰 hayırlı yolculuklar 🙏