Geçen hafta regli olmuştum ilk kez ddoğumdan sonra ve benım sütüm gerçekten çok iyiydi bebeğim alerjik bebekti ona rağmen pes etmedim ve emzirmiştim regli olduktan sonra sütüm aşırı azaldı ağlayınca mama aldık mama meme gittik şimdi sütüm eskisi gibi olmasada arttı ama memeyi emmeden ağlıyor karnı aç mama yapıyorum soluksuz içiyor arada biberonu alıp meme teklif ediyorum tekrar ağlıyor 😞 napıcağımı bilmiyorum regli zamanında az geldiğini anladı sütün emmek istemiyor 😒