Selam kızlar. Bebeğim 14 aylık. Henüz yürümüyor sadece yürüteçle gidiyor. Evde asla hiç bir etkinlikle oyunla oyalayamıyorum. Evde 4 çuval oyuncak oldu almadığım ne oyuncak ne kitap kalmadı. Cırtcırtlı kitap müzikli kitap, adım adım eğitim seti, pilli musluk, Lego (bebek için büyük olanlardan). Ahşap puzzle gibi kedi köpeği yerleştirme . Bul tak kova . Top havuzu. Şişme su havuzu hepsini aldım. Çocuğum herşeye 1 kere sevinip hemen tüketiyor birdahaki bakmıyor bile. Ne yapacağımı şaşırdım uzun zamandır su doldurmamıştım havuzu özlesin diye. Sadece 10 dk durdu içinde hemen çıkmak için ağladı çıkardık. Sadece telefon yada tabletten sar makarayı gibi videolar izlemek istiyor. Böyle huysuz çocuğu olan var mı? Çare bulan var mı? O bağırdıkça mutsuz oldukça ben de çok mutsuz oluyorum. Öneri ve fikirlere açığım. Oyuncaklarını özlesin diye kaldırdım oyuncakları. ÖZlemiş hali bile 10 dk ilgilendi. Ya dışarı çıkacak 1 saat kadar geziyoruz parkta yada evde video izleyecek. Asla tutamıyorum oyalayamıyorum. Çok izletmek de istemiyorum çaresiz bırakıyor beni