Boncugumoglum Anneler merhaba 3 gün önce vertigo tanısı kondu fakat hala geçmedi naparsam yapayım, betaserc denen bir ilaç verdi doktor bazı doktorlar emzirmede sorun yaşatmaz diyor bazıları emzirme diyor anlayamadım aranızda yaşayan var mi ?
Kubra5256 Boncugumoglum şuan yaşıyorum bende senelerdir vardı zaten ama emzirirken kullanmalımıyım bilmiyorum ?