Merhaba arkadaşlar kızım 15 aylık 4 gün yüksek ateş geçirdik ve ateş düştü vucudunda benek benek kızarmalar başladı doktora gittik 6cı hastalık geçiriyor dedi. Ve şuan bütün vucüdunda var şimdi başına gelen varmı bu şekil varsa nasıl geçti ne kadar sürdü 😔 neler yaptınız.