Mavieylul Kızlar bebeğim emmiyor sağarak veriyorum ve regl oldum bana biraz erken gibi geldi regl olmak için :( sütümde de bu dönemde azalma oldu normal mi acaba? :(
atlaspars Mavieylul Erken değil. Bende 2 - 3 aylıkken falan regl olmuştum. Ama süt durumunu bilemiyorum. Benim hiç sütüm olmadı.
balyanakannesi2 Mavieylul 4 aylıkken oldum bende emmiyordu gece sadece gündüz emiyordu ama sütümde azalma olmadı
AtaVeAnnesii Mavieylul bende 40 im cikinca adet oldum sutum hep azdi benim bence kisiyle alakali benim gb olup gayet emziren arkadaslarim var cunku benim oglum 7 ay emdi sadece
MutluYaprak Mavieylul ben doğumdan 2ay sonra oldum sütünde azalama olmadı ama bazılarında azalma oluyormuş
[silindi] Mavieylul ben 40 çıktıktan sonra oldum şimdiye kadar azalıyor mu azalmıyor mu bilmiyordum ama bebeğim 1.5 aydır meme kabul etmiyor bende sağarak veriyorum diğer günlere göre azaldığını farkettim gerçekten
Mavieylul [silindi] benimki de kabul etmiyor sağarak veriyorum regl olunca azaldı 60 cc bile zor çıkıyor korktum
Zeyy16 Mavieylul kişiden kişiye değişiyor cnm kimisi erken oluyor kimisi süt koruyor diyenler oluyor olmuyor bnde 2 .ayımda olmuştum Regl sütümde bazen az gelip bazen fazla geliyor bnde anlamıyorum
[silindi] Mavieylul aynen bende bugün oldum dün şakır şakır doluyordu pompaya bugün damla damla geldi demek doğruymuş