Tazeanne_ Arkadaşlar İzmir menemene yeni taşındık çocuk doktoru önerisi olan var mı çok acil götürücem ateşi var da
anneyok Tazeanne_ Daha hiç bir doktora gitmedim bacım ama can hastanesinde erdem gümüşten çok memnun olan varmış 🤷🏻♀️
Tazeanne_ Gzd35 merhaba canım Sada hastanesine giriyorduk Menemen de genel de akşam acile götürüyordum Ebru hanım oluyordu bizim şansımıza çok iyi bir doktor orda yeni doğan yoğun bakım doktoru aslında