İyi akşamlar arkadaşlar doğum yapalı 21 gün oldu dikişlerim hâlâ çok ağrıyor ve hiç düşmedi ne zaman iyileşip düşecek hâlâ oturup kalkarken zorlaniyorum çok
Doktora gidip gösterip muayene olamıyorum çok korkuyorum doğumum kolay geçti fakat dikiş zamanı çok zorlandım hem iç hem dış dikişlerim çok fazlaydı ve çok sert davrandı ebeler dikiş atılırken aslında bana kesik olmadan güzel doğum yapacaksın dediler fakat paramparça ettiler dışta 8 dikiş var iç dikişlerim çok çok fazla yeni yeni tuvaletimi tutabiliyorum o yüzden bende aşırı bi korku oluştu birdaha gidip de muayene olamam aklıma geldikçe ağlıyorum