Bmom Başına gelen var mı banyodan sonra ağlamaya başladı baktım gözünün içinde çizik var göz bebeğinde göz Hastanesine acile gidicez bişey olur mu😔
Deletedmom27337 Bmom kıl falan olmadığına emin misin? Belki banyo sırasında suyla beraber kıl tüy kaçmıştır
Hey123 Bmom geçmiş olsun inşallah bişey olmaz. Benimki de emerken falan elini gözüne sokuyor endişeleniyorum bişey yapacak diye. Sonuçtan bize de haber verir misiniz
fikolatte Benim kızım da yaptı beş aylıkken. Göz doktoruna gittik damla verdi geçti bi kaç güne. Geçmiş olsun. Bence gidin derim