ketcapli_lahmacun Annekizz çiçekler gibi yazın açılıyoruz kışın kapanıyoruz.. Her sene aynı terane.. 🤔 Adamlar zammı açıklamak için yasakları kaldırdı. Ki herkes ekmek parasına düşsün de para kazandıkları an bunları yolunmuş tavuğa döndürelim diye..
ziplayivercekirge Zekimurendebizigorecekmi Tam da böyle düşünüyorum, fakat aşının da gerçekliğine inanmıyorum.
Zeynep97 atlaspars bende de tam aksi daha çok korku oldu millet yine coşacak bunca zaman eve tikildik simdi hepsi boş olucak.
Laden Deletedmom5284 aaa bizim orada yazlığımız var. Dünyanın en güzel denizi bana göre erikli. 7 yaşından 16 yaşına kadar her yıl kamp yaptık orada. Şimdi de yazın gidiyoruz yazlığa. Bir ay sonra gideceğiz nasipse☺️
Deletedmom5284 Laden evet gerçekten çok güzel bir denizi var bizde yakın diye haftasonları gideriz hep 😊
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Annekizz Harika oldu sonunda bitti. 😎 Kalkmasını doğru bulmayanlar hala yasak var gibi yaşamaya devam edebilirler sorun etmesinler. 😂