Kızlar oğlum 18 aya girmesine 5 gün var bgn lazımlk aldm brzini çıkardm. Hadi annecim çişini yap dedim oturdu yaptı çişini. Lazmlıgı gördkçe oturuyo çişini yapmak için kendini zorluyo olmasada. Yani baya bi hevesli. Ama arada halıya da yaptı. Ben devam etsem mi alştrmaya yoksa dha erken mi bilmiyorum çşi gelmeden önce söylemiyor. Sadece çişini yaparken çiş diyor. Ben hadi gel çiş yap annecim dediğimde lazmlığı görür görmez çiş deyip oturup yapıyor . Çok kararszm dha erken mi diyorm fikrinize ihtiyacım var