Busranehirmila bizde aynı durumdayız bide kusuyo benim oğlum 15 aylık ek gıda falan almıyo şuan sadece formül mama içirebiliyorum şurup içiriyorum bazen ama içtiği mamayıda kusuyo.ben yaptıklarınıza ek olarak çoraplarını limona batırıp baya ıslak bir halde çok sıkmadan ayaklarına giydirp yatırıyorım o öyle ayağında kuruyor ve ateşini düşürüyo bi deneyin isterseniz. Bir de 4 diş falan sarımsağı dövüp üstünü kapatacak kadar organik zeytinyağı koyup dolapta en az 4 saat bekletiyorum ve yağını ayağının altına sürüp çorap giydiriyorum o da işe yarıyo bazen.