Benim aklıma mantığıma uymuyor yani övüle övüle bitirilemeyen hastane de bir adet mi ultrason cihazı var böbrek genişlemesi olan çocuğa 3 ay sonra (iki dk ultrasonla bakılacak)gün vermek nedir. Dersiniz ki hasta çok ondan diyorum bir adet mi cihaz diye. Koskoca hastane ya. Neyse eyvallah dedik özelde yaptıralım onu. Alerji doktoruna çıktım tetkik yapmaktan aciz 6 ay önce özelde yaptırdığım süt alerjisi testini istiyor ya altı ay geçmiş kim öle kim kala yeni test yapılmaz mı??? Bi ton şey zırvaladı siz dedi en iyisi özelde yaptırın dedi. Hiç saygısızlık yapmamama rağmen niye bunlar başıma geldi anlamadım. Ben sana çocuğu getirme amacım tetkik yapman zaten değer düşmüş mü incelemen anlam veremedim. 🤔 velhasıl kelam özel yolu gözüktü.