Zeyzeynoo14 canım ben kullanıyorum 3 günden itibaren kullandım ismi madescar bi Arkadşım da kullanmış izi kalmamış bundan bi Tane daha var ama kesinlikle bu isimli olan kremi al doktorum öyle dedi değerli işe yaramaz dedi yani düşünürsen kesinlikle bu sağlık ocagına yazdır öyle al