Sare1205 eğer evde klima açıksa banyo sonrası sadece zıbın altına çok ince bir uzun alt giydirebilirsin. Bugün havuza soktum kızımı baya baya durdu sonra klimalı yere getirdim sadce zıbın giydirdim ve uyuttum üzerine de müslin bi örtü örttüm çok rahat uyudu(kızım 7 ay 21 günlük) ama banyoda UFO falan açmayın çok sıcak olur. Ben ılık su ile yıkıyorum, kışın ki gib sıcak su ile değil