Deryaasya aynı durumdayım ama ben hiç biberon vermedim. İnşallah geçer bakalım. Aylık kontrolde doktor loş yerde emzir kimse olmasın dedi. Bitiremediğini sağ ver dedi. Ama almıyor işte. Ben de sağmıyorum . Ne zaman emerse emdiği kadar. Yoksa çok yıprandım yani. 4,5 aylığız bu arada. Kilo alımını yetersiz bulursa artık bi çözüm düşüncem. O güne kadar böyleyim cünkü bıktım artık