Arkadaşlar bugün bebeğimin kontrolü vardi öncesinde biogai kullaniyodum be defada doktoru relactaz yazdı unuttum o an soramadım bigoaiyle dönüşümlü kullansam sakıncası olur mu yani sabah beş buçuk gibi bioagi veriyorum relactazida altı saatten bir altı damla şeklinde kullan dedi ama ikisi bir arada sakıncalı olur mu