Alininannesi40 Kızlar Sezeryan dogum yaptım 20 gün oldu 4günde 1 anca tuvalete cıkıyorum bunu nasıl aşıcam bilen var mı bi şurup var onu içtim ama işe yaramıyor
Koala06 Alininannesi40 Sezeryandan snra 2 hafta kabızlık çektim o kadar kötüydüm ki. Kayınvalidem kendi yaptığı kompostolardan getirdi hep. Günde 3 4 bardak içiyordum öyle geçti