Bizde 5 gün önce evde dikişli sünnet yaptırdık. Sünnet sonrası için calpol ve dolveni dönüşümlü vermemi söylemişti. Bandajı vardı 3 gün bez bağlanmayacak açık kalsın dedi, ertesi sabah çişinden ıslanan bandaj düştü batikonla pansuman yaptık. 2 dikişi düştü birkaç tane daha var pipisi yapışıp acıtmasın diye bezine vazelin sürüp bağlıyorum. 3. Gün banyo yaptırmıştım ama bana şu gün yaptır vs demedi. Su çok iyi geliyor 👍🏻 Ucunda hafif kırmızılık var tamamen ne zaman toparlanır bilmiyorum 😶 sol yumurtasında da hafif morarma var o da iğnedenmiş.