Dikişli sünnet ettirdik 15 gün oldu. İlk günler gazlı bezle pişik kremi koyduk ben gazlı bezi ıslattım hep yapışmasın diye ve devamlı değiştirdim. 4.5 gün sonra yağlı bi krem sürün vazelin gibi dedi kantaronlu zeytinyağlı bi karışımım var ondan sürdüm şu anda çok şükür toparladı