2205yasemin Bugün adet olmam gerekiyordu ama olmadım zaten bekliyordum ama ilk gün olduğundan mı böyle silik
3oda1salonmide 2205yasemin öncelikle hayırlı olsun minişiniz evet canım yeni olduğu için silik çıkmış net çıkması için 1 hafta kadar sonra yapman gerekiyordu
kubr_pak 2205yasemin Bende adetimin ilk günü test yaptığımda aynı böyleydi şimdi 58 günlük melek bi kızım var ❤️
Uras10 2205yasemin eevet canım hayırlı olsun daha haftalık olduğu için böyle yani daha yeni hayırlı olsun
kahvekokusuu 2205yasemin bu arada bende adet olacagim gün test yapmıştım bebde hemen cift cizgi cok belirgin çıkmıştı 3 gün sonrasinda da kalp atışı duyulmuştu bi önceki adetimden 1 gün önce hamile kalmışım 🤗