Tubasel24 Çok sıcak 30 derece ev yavrum daha 37 günlük sıcaktan uyuyamıyor. hergün duş aldırıyorum ona rağmen dalamıyor uykuya 😢
06022015 Tubasel24 benimkide öyle bizim evde 30 derece balkon varsa balkona çıkar biz çareyi öyle bulduk gündüzleri vantilatör çalıştırıyorum mecburen akşamları balkondayız
Hivay16 Tubasel24 benim bebegimde 2 aylik sadece bezle duruyor hix bir şey giydirmiyorum keyfi yerinde bazen bezsiz bırakıyorum altına çöpe atacagim bir temiz bez seriyorum cok hoşuna gidiyor
Gul1_92 Tubasel24 üzerine sıkı giydiriyorum klimanın vurmadığı yere yatırıyorum terlemiyor klimada vurmuyor O yüzden Allah’ın izniyle inşallah pek bir sorun olmaz