1prenses_annesi boşu boşuna bence mama vermeyin. Bebekler büyüdükçe çene kasları kuvvetlenir o nedenle daha hızlı emiyor olabilir. Doktorunuz gelişimi normal diyorsa bağırsak florasını bozmayın durduk yere. Bir de ilk emzirdiğiniz zamanlar süt oluk oluk gelir ve habire süt üretimi vardır daha sonra vücut süt üretimini ihtiyaç kadar yapar, sütüm azaldı yanılsaması 3-4 ay civarı olur. Emerken sinirleniyorsa emdikten sonra huzursuzlanıyorsa kilo alımı yavaşladıysa doktora danışın.