Dr a da sordum dediki ağrı kesicileri iç muhakkak çünkü iç dikişler 2.5 ay ağrı yapar ancak iyileşir dış dikişler 1 ayda dedi .ben ağrı kesiciyi bıraktığımda başladı ağırlar gerçekten demekki bırakmamak lazımmış sonuçta ameliyat olduk çocuk emzir iş güç derken geç iyileşiyor dikişler .Dr kızdı hatta en ufak elini kessen acıyor ben seni 7 kat diktim tabi acır ilaçlarını içmezsen dedi .aslında içim rahatladı normalmiş yani