BurakAlp bu durumu forumda yaşayan anneler var bu ara.geçen gün biri daha post açmıştı.bende yorum yapmıştım hatta(umarım bulursunuz o postu benim profilden)üstelik o gün bu sebepten doktordan gelmiştik.havalar ısındığından beri bizde de mevcut.doktor bana havalar çok sıcak, bol sıvı ver,terliyor o şekilde atıyor dedi.ama her ihtimale karşı idrar ,kan tahlili ver dedi.yarın gidicem tekrar ama sıvı alımını çoğalttım sorun kalktı ortadan.gece benim oğlumda yapmıyor(2 gece bezsiz uyuttum sabah kup kuru kalkmıştı)