Sol zon 2de 3.evre ve 1 rop vardı. Doktor takip edeceğiz ilerlese sizi yönlendireceğim dedi biz küçük bir şehirdeyiz. Günlerim korkuyla, duayla, umutla geçti. Her hafta kontrole gittik ve bir ay içinde kendiliğinden tamamen bitti. Bizim sürecimiz böyleydi. İnşallah sizinki de böyle olur.