Merhaba arkadaşlar,
Eminim benzer konular açılmıştır lakin ben ararken biraz kayboldum yorumların içinde o yüzden tekrar açmak istedim.
Oğlumla kaliteli vakit geçirmek istiyorum ama gerçekten tıkanıyorum son zamanlarda. oyuncaklara malum ilgileri çok çabuk geçiyor, kitapları seviyor haraketli kitaplar, hikaye kitapları okuyoruz.. resim yapıyoruz, sihirli boyama kitabı falan var..onun dışında dışarı çıkarıyorum kum kovası küreği oynuyor ama ben daha çok ev içi aktivitelerde tıkandım🤷🏻♀️