Bernaozturk sıcaksa hiç gerek yok yaz için 0.5 tog değerinde bi uyku tulumu edinip askılı zıbın üstüne o uyku tulumuna koyarsanız terleme olmaz. Veya kısa kollu zıbınla yatırın gaz dönemi olduğu için ayağına çorap giydirin sakın alt pijama giydirmeyin yine fazla gelir eğer tulum almazsanız ince bir müslinle örtün küçük olduğu için fazla açamaz üstünü. Kundak yapıyorsanız eğer askılı zıbın üstüne yine müslinle yarım kundak yapın ayaklarını sıkmayın elleri bağlı olsun sadece.