Selin0404 Merhabalar, 15 günlük bebeğim var fakat malum havalar şuan çok sıcak. Sizce nasıl giydirmeliyim daha önce doktoruna bu konuda danışan oldu mu? Doktorum tek kat uzun kollu badi yeterli diyor fakat tek kat penye ile göğsünü üşütmesinden korkuyorum
Unknown Selin0404 Sırtını ve göğsünü kontrol edin sıcaksa ekstra bir şey giydirmenize gerek yok. Oğlumda Temmuz doğumlu, nemli bölgedeyiz, yazı kısa kol zıbınla geçirmiştik hep. :)
asz Selin0404 benim oğlum şubat 2020 doğumlu.o zaman bile tek kat giydiriyordum ben(kısa kollu çıt çıtlı badi-uzun kollu ve pijama ya da sadece tulum).şuan 16 aylık hiç sorun yaşamadım.havalar çokkk sıcak doktorunuz doğru demiş.çıtçıtlı badi(sıfır kollu)üstüne penye altına pijama yeter.şuan 15 günlük bebeğim olsa kısa kollu bi de pijama giydirirdim ben.
TospikOglusum Selin0404 tek kat kısa kollu çıtçıtlı hatta daha sıcaklarda kolsuz tek katlı zıbın yeterli usutmez aksine terler canm kalın giydurrsen.banyodan banyoya zıbın üstüne ince uzun kollu tulum giydir iki saat sonra çıkar ince giydir hicbisey olmaz .bebekler usumekten değil terlemekten hasta olur
Odb Benim de 15 günlük.ev içi derece 28 altına inmiyor. Çok terlemeye başladı o yüzden. Ter de sıvı kaybına neden oluyor malum. Sarılığı yeni atlattık zaten. Ben de Bir kaç gündür iç zıbın ve üzerine ince kısa kollu zıbın sadece giydiriyorum. Öyle hafif soğuma hissedersem de ince muslin örtüyorum. Bir sorun yaşamadık şimdilik. Doktorumuza da böyle gittik bir şey demedi.
TospikOglusum Odb sadece kısa kollu zıbın giydirin derece çok yüksek uyudugunda muslin ortersiniz usumez hava çok sıcak
Selin0404 TospikOglusum cok tesekkurler herkes bır sey soyledıgınde ınsanın cok kafası karısıyor bu donemde o yuzden en ıyısı tecrube etmıs kısılere sormak oluyor
TospikOglusum Selin0404 kesinlikle herkes birşeyler soyler aldırış etme kesinlikle kalın giydirme isilik olur Allah korusun çok sıcak havalar ….kat kat gerek yok banyoda giydirrsin öyle