Annekizz Aslında biliyorum 5 aylık olduğunu ama çevremdekiler tutturmuş 6 aylık diye. Şubat 2 doğumlu kızım yarın tam 5 aylık olucak. Ama bana diyolarki 6 aylık uygulamada 5 aylık gösteriyor ben anlamadım kafamı allak bullak ettiler
Oykuecem Annekizz tabii ki 5 aylık benim kızımın da Şubat 4 doğum tarihi. Başta babam olmak üzere 6 aylık deyip duruyorlar 5.ay bittiği için 🙄
Annekizz Med Ay vallahi yaa diyoruki uygulamaya göre doğru diyorum ee şubattan say diyolar 5 bitti artık 6 aylık diyolar. Ayını doldurmadan aylık olmadığını anlamıyolar 😂
Annekizz Lindamom Gün alıyor ama ayını doldurmadan aylık diyemeyiz yani 5 aylık işte temmuz bitince 6 aylık olucak diyorum ama anlayan kiim😁
Unknown Annekizz Büyükler hangi aydan gün almaya başladıysan o ayı söylüyorlar. 🙄 5 ayı tamamen bitirince 5 ay deriz yani sizin dediğiniz gibi. :)
Henakiz Bebek doğduğunda 1 aylık mı doğuyor birinci ayının içinde diye “1 aylık” mı diyoruz? 😃 Öyle düşünsünler.
Lindamom Annekizz insanlar dediğim dedik birşey öğretemeyiz ki ha zaten ben daha bilmiyorum diyen insanda görmedim herkesler konuda bilgili boşverin He diyip geçelim