NilMomm elinin ayağının soğuk olması üşüdüğü anlamına gelmiyor, yenidoğanken normal 😊 havalar çok sıcak çok giydirmeyin, terlerse daha tehlikeli. Dün hastaneye gittiğimde doktor bir yenidoğan bebeğin annesine; siz 20 derecede üşürseniz bebek 23 derecede üşür, kalın giydirmenize gerek yok dedi. Sizin içiniz rahatsa başkalarını duymayın ✌️