yareninannesi888 Bebeğim 7 aylık doğduğunda mustela pişik kremi almıştım 1 defa sürdüm bir daha pişik kremi kullanmadım hiç, şimdi yaz geldi diye kullanayım dedim bütün tüp duruyo, arkasında 6m yazıyo ömrü 6 ay mı 12m olması gerekmiyo mu kullansam birşey olur mu