Kızlar oğlum 1 yaşında sabahtan beri ateşi 38 - 38.8 arasında gidip geliyor. Doktora gittik boğazı vs kulağı da biraz şişmiş dedi kan verdik. Kana göre ilaç yazicak orda bir şurup verdiler ateş düşürücü eve veldik ama yok düşmüyor ateşi kan sonucu da çıkmadı. Doğal yolla dusa sokmaktan başka bilginiz bir yöntem var mı elim kolum bağlı kaldım böyle çok üzülüyorum. Çocuk cayir cayir yaniyo resmen. Havale bile geçirebilir yatış yapabilirm falan dedi doktor tek umudum kanda bişey çıkmaması. Bilgis olan yardımcı olabilir mi lütfen