Benim oğlumunda 5. Günde göbeği düştü 7. Günde biraz kanama oldu, bizimde ilk bebeğimiz telaşlanıp doktoru aradık. Göneğini bir çubukla yaktı(yaktı mecazi anlamda diyorlar sanırım acısız hissetmediği birşey) ve sonrasında ağızdan K vitamini verdiler. Bir kaç kere daha devam etti hafif kanlanması ve sonra geçti. Telaşlanmayın😊 doktorunuza danışın muhtemelen aynı şeyleri yapacak ve bebeğiniz 40 güne kadar hergün yıkayın bu ağlamasını azaltacak ve su uykusu yapacak.