Retina kızlar bugun kızımı Acıbadem çocuk kardiyoloji doktoru ayla hanıma götürdüm ve çok şükür masum üfürük çıktı🙏Çok sağlıklı bi bebek dedi ve tekrar getirmene gerek yok zamanla o kapanır dedi çok ilgili ve iyi doktordu sizde içinizin rahat etmesini istiyorsanız bi götürüp gösterin derim