Ayseozer Oğlum 4.aya yeni girdi dönmüyor sizin minikler ne zaman döndü benden 3 gün önce doğum yapan arkadaşımın kızı dönmeye başladı bile 😂
homosapiens Ayseozer 3.5 aylıkken dönmek için çabalamaya başladı sonra tam döndü, egzerisz yaptırın sürekli yere koyun
Arsel Bizimki 7 buçuk aylık hâlâ tam döndüğü söylenemez. Yerde pek zaman geçirmiyor karın üstü. Ondan sanırım.
homosapiens Ayseozer egzersiz yaptırın sürekli ben cok yaptırdım şuan 5. Aylık bugun girdi kıpır kıpır
Ayseozer Eylulhuma16 onun kızı benim oğlundan 3 gün önce doğdu 4 aylık şu an o dönüyor ney şaka onu anlamadım 😂
Yazgunesi 4 aylıkken dönmüyor diye çok telaş yapmıştım 5 ay doldu oğlum döndü yapı olarak biraz tembel de ama 6 aylıkken emeklemeye başladı. Çok geç dönen bebeklerde var sağlıklılar gönlünüzü ferah tutun
Ayseozer Yazgunesi bizimki de tembel sanırım yenidoğan da 2 hafta yattı orada ki hemşireler de öyle diyordu 😂
Grejuva Ayseozer maşallah benim bebegim cok dik bir bebek dogdugu günün sabahı başını kaldırıyordu baya hareketli 2,5 3 aylıktı dönüyordu yavaş yavaş
KA16 Ayseozer 5 aylık dönmeye başladık şuan 8 aylığız oğlum yuvarlanıyor yere koyduğumda her yere gidiyor emeklemiyoruz mesla şuan bizde her bebeğin gelişimi farjlıdır
Dryalp Ayseozer 3bucuk aylık olduk cok çabalıyor bugun bi kere döndü egzersiz yaptırıyorum dönsün diye