Canom343 iştahsızlık olduğundan canı çekmiyor olabilir. Siz de zorlayınca kusuyor olabilir. Benim kızım da kusmazdı ama kaşığı gördüğü an ağzını kilitlerdi sımsıkı, kafasını çevirirdi. Biberona çorba, yoğurt gibi sıvı şeyler koydum içmedi, önüne koydum kendi yesin diye yemedi, kaşıkla yedirmeye çalıştım yemedi, kendi elimle denedim yemedi. Ben de birkaç ay uğraştım böyle. Gün boyu sadece anne sütü aldığı oldu. Ama şimdi iğnelerden sonra çok şükür az da olsa yiyor. Bu sabah bir yumurta sarısı ve biraz da beyazı, peynir, reçel yedi. Kendi isteyerek yiyor bir de. Bence siz bi tahlil yaptırın.