Merhabalar 3 ay 16 günlük olduk bugün altını açtığımda çok az birşey kakasinda kan vardı ne yapmam lazım bir sonraki kakasini takip mi etmem lazım yoksa çocuk doktoruna mi gitmem lazım ilk bebeğim olduğu için bilmiyorum ne yapmam lazım tecrübeli anneler yardım edermisiniz