Ayaz_Eymen bende aynı durumdayım inanın ağlayıp sizlamak hem bebegi geriyor hem bizi benimde ilk bebeğim ve yalnızım banyo yapmam yemek yemem su içmem hatta tuvalet bile lüks gibi çok sorun tek başımayım ama anladım ki ağlayıp sizlamayla coxulmuyo biz anneyiz güçlü olmalıyız. Çözümler üretmeliyiz duş için uygun sıcaklığı ayarlayıp birlikte duşa girin ikinizde gevşer ve rahatlarsiniz . Söylemesi kolay biliyorum ama dediğim gibi eksiğimiz yok ikimizde aynı sorunu yasiyoruz