Ya kızlar bebeğim 5 aylık bir dakika yerde durmuyor hemen ağlıyor kucağıma alıyorum balkona çıkarıyorum biraz duruyor sonra tekrar ağlamaya başlıyor onunla aktiviteler yapmak istiyorum kendime bakmak istiyorum evi temizleyemiyorum yemek zaten yok gündüz sallamasam asla uyumaz sallıyorum mesela iki saat uyanıyor 5 dk iyi sonra yine aynı geceleri yine iyi uyurdu ama şu 2 3 haftadır o da iyi değil ne yapacağım nasıl düzelecek bu çocuk ya da neden böyledir çok yorgun düşüyorum bi dk oturmuyorum 😏