AA201207 Merhaba, bebeğinde besin alerjisi olup ferromixin kullanan var mı kullanım şekliniz nasıl ve memnun musunuz?
Nebicimannesin Biz kullandık, toz şase şeklindeydi ancak zorlandım ben. Yemeklerine karıştırsam da anlayıp yemiyordu. Değiştirdik o yüzden
AA201207 stella demir takviyesi.. alerjik bebekler için uygun mu içerik olarak diye kastettim alerji ilacı değil yani 😊