Yardımcı olabilecek var mı?
600 TL limit vardı. 400ü biz kullandık kartımızı başka biri kullanmış 200tllik kısmı. Bunu bildirdik kartı kapattık, yeni kart geldi uygulamadan bildirmemiz gerek ama şifre alamıyorum. Bankayada gidemiyorum nasıl yapabilirim bilginiz var mı?