Yarın 3. gün olacak. Her gün düzenli yapardı. Birden ne oldu anlamadım. internette 10 güne kadar normal diyor ama birden mi yapamamaya başlar ki. 3 ay 25 günlüğüz sadece anne sütü veriyorum. Herhangi bir müdahale yapmadan kendi başına yapsın istiyorum. Başına gelen var mı